Gratis Verzenden v.a. € 20,- / Voor 16.00 uur Besteld? Dezelfde Dag Verzonden!

Garantie / Klachten

Wij doen er alles aan om uw bestelling met de grootste zorg en aandacht te verwerken. Daarnaast proberen wij uw bestelling zo netjes en spoedig mogelijk bij u af te leveren.

Op ieder product dat u koopt bij Miishop heeft u garantie op productie- en fabricagefouten. U dient de ontvangen artikelen direct na ontvangst goed te controleren. Mochten er problemen of gebreken zijn, dan dient u dit binnen 48 uur na ontvangst kenbaar te maken door middel van een mail naar info@miishop.nl. Vermeld ook uw order/factuurnummer en eventueel vergezeld met een foto. Uw klacht zullen wij zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en wij proberen een passende oplossing aan te bieden. 

Wij kunnen geen garantie geven op kapotte ritsen, knopen, kralen en verkleuringen na het zichttermijn. Klachten na het zichttermijn kunnen niet meer in behandeling worden genomen. Tevens zijn wij niet verantwoordelijk voor het verkeerd wassen of stomen van de kleding en onjuist gebruik en behandeling van schoenen.

 Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij Miishop kenbaar te maken door te mailen naar info@miishop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Webwinkel Keurmerk